Chì tippu di radar anu bisognu à i droni agriculi?

UAV agriculi affruntà ambienti cumplessi o sfide in u prucessu di operazione.Per esempiu, ci sò spessu ostaculi in i terreni agriculi, cum'è l'arburi, i pali di u telefuninu, e case, è l'animali è e persone chì appariscenu di colpu.À u listessu tempu, perchè l'altitudine volante di l'UAV agriculi hè generalmente 2-3 metri sopra a terra, u radar uav hè faciule per identificà erroneamente a terra cum'è ostaculi.

Questu presenta esigenze elevate per u radar UAV agriculu, chì deve avè una forte risoluzione è sensibilità per detectà ostaculi in terreni agriculi.

Ci sò generalmente dui fattori chì affettanu l'identificazione di l'ostaculi: l'area di sezione trasversale di riflessione è a riflettività.L'area di seccione di riflessione pò esse interpretata cum'è: ostaculi cù superfici più grande sò più faciuli di truvà;A riflettività dipende principalmente da u materiale di l'ostaculu.U metallu hà a più alta riflettività, mentre chì a spuma plastica hà una riflettività bassa.U radar ùn hè micca faciule per identificà in modu efficace tali ostaculi.

Un bon radar in terreni agriculi, hà bisognu à avè una risuluzione forte, pò truvà accuratamente ostaculi in l'ambiente di u terrenu cumplessu, questu hè determinatu da l'antenna radar;Inoltre, deve esse abbastanza sensibile per detectà ancu oggetti assai chjuchi.

U novu radar d'imaghjini 4D aghjunghje sopratuttu una antenna in a direzzione verticale, cù a capacità di sente ostaculi in a direzzione verticale in l'ambiente.L'aghjunzione di a testa di swing aumenta ancu a gamma di identificazione di u radar, chì swing up and down durante u prucessu di travagliu, copre a gamma di a direzzione di volu di u UAV da 45 gradi à 90 gradi.Cumbinatu cù u radar di mine terrestri imitazione downlook, furnisce una prutezzione integrale per u prucessu avanti di u uav è furnisce à l'utilizatori una sperienza di volu più sicura.

True, basatu annantu à a tecnulugia di radar esistenti o altri fattori ambientali, cum'è l'attuale radar agriculu senza pilotu aereo (uav) sò difficiuli di evitari ostaculi 100%, a funzione di evità di l'ostaculi di radar hè più cum'è una spezia di prevenzione di sicurezza passiva è mecanismu ausiliari. simu più disposti à favurizà l'utilizatori prima di pianificà rotte à ogni tipu d'ostaculi in a pianificazione di i terreni agriculi, cum'è filu, filu, etc. Pigliate l'iniziativa di fà un bonu travagliu di evità di salvezza, per furnisce una guaranzia più cumpleta per u volu sicuru di UAV.


Tempu di post: 23-May-2022