I droni agriculi JTI svelati à a 22ª Mostra Internazionale di Chimica Agricola è Prutezzione di e Plante di l'annu Chine

Locu: Shanghai New International Expo Center

U 22 di ghjugnu, JTI hè stata presentata à u Shanghai New International Expo Center in 2021. Cum'è unu di i pruduttori di droni intelligenti di a Cina, u drone di prutezzione di e piante di a serie M hè diventatu una stella in i prudutti di l'aeronautica agricula è hà ricevutu l'attenzione da l'espositori in casa è in l'esteru. .

news-1
news-1

À a mostra W5G01 in Shanghai New International Exhibition Center, JTI Technology hà mostratu staticamente prudutti di gestione di terreni agriculi efficienti è intelligenti, cum'è u drone di prutezzione di e piante M60Q-8, drone di prutezzione di e piante M44M, è drone di prutezzione di e piante M32S, è u sistema di applicazione agricula JTI.

I droni di prutezzione di e piante di a serie M anu una pianificazione di rotte indipendenti, operazione manuale è modi di operazione semi-automatica, chì ponu risponde à i bisogni di a maiò parte di l'operazioni di u terrenu è sustene un aereo di cuntrollu è multiplici.I prudutti d'alta gamma di a serie M sò dotati di radar d'alta precisione di seconda generazione, chì ponu automaticamente evità ostaculi è assicurà a sicurezza di u volu.

news-2
news-3

Duranti l'esibizione, a Tecnulugia JTI hà ancu attrattu l'agenzii d'affari stranieri di machini agriculi da Germania, Italia, Stati Uniti, Tailanda è altri paesi per discutiri a cooperazione.

Cum'è unu di i pruduttori di droni intelligenti di a Cina, JTI hè stata impegnata à furnisce i prudutti tecnichi di u mondu cun tecnulugia è innuvazione à l'utilizatori in Cina è in u mondu, redefinisce a connotazione di "Made in China".È in u campu di l'agricultura.JTI aderisce ancu fermamente à sta credenza.

news-4

A superficia tutale di a terra arabile esistenti in u mondu hè di circa 1,5 miliardi di ettari quatrati, chì rapprisentanu circa 10% di a superficia tutale di u mondu di 13,4 miliardi ettari quatrati è circa 36% di a superficia di a terra arabile di u mondu 4,2 miliardi ettari quatrati.Quistioni di cultivazioni è prublemi di prutezzione di e piante di i terreni agriculi, passu à passu, cuntinueghjanu à risponde à i bisogni alimentari di u populu di u mondu è facenu chì l'agricultura cinese si move gradualmente versu a mecanizazione, a mudernizazione è a semi-automatizazione.

news-5

Dapoi u 2016, JTI hà iniziatu à ricercà a prutezzione di e piante è u cuntrollu di u volu è hà riunitu talenti in Cina per studià a prutezzione di e piante è u cuntrollu di u volu.Hè un pioneru in a ricerca domestica nantu à a prutezzione di e piante è u cuntrollu di u volu.Chì l'industria di i droni di prutezzione di e piante entre ufficialmente in l'era di l'operazione semi-automatica.

In l'ultimi deci anni, JTI hà pigliatu a tecnulugia è a qualità cum'è u core di i so prudutti è hà migliuratu continuamente a putenza dura attraversu investimentu R & D stabile è cuntinuu.

news-6

Cù a precipitazione è l'espansione di u tempu, i droni di prutezzione di e piante JTI sò stati largamente ricunnisciuti da l'utilizatori in casa è in l'esteru cù efficienza ultra-alta, qualità stabile è adattabilità eccellente di u terrenu.


Tempu di post: 10-May-2022